niedziela, 5 lipca 2015

W kolorach podstawowych z domieszką zieleni

Niebieski, czerwony, żółty. Standard.
Pamiętam, że gdy byłam dzieckiem dziwiłam się, iż do kolorów podstawowych nie należy zielony - wszak jest w przyrodzie wszechobecny.
Tutaj go jednak dodałam - czy ktoś widział porządną łąkę bez zieleni?
Zawieszka ponownie z wykorzystaniem koralików, tym razem w koralikach zrezygnowałam z symetrii. Jest optymistyczna jak wypada na początku lata i w upale.
 

A ja niestety upały spędzam przy komputerze. Ale dobrze, że przy ciekawych  i pożytecznych sprawach :)

10 komentarzy:

  1. :)))) Śliczny.
    Kolory podstawowe jeśli o tym samym rozmawiamy to kolory niemieszane, które poprzez mieszanie dają inne. Zółty z niebieskim daje zielony,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, Ja o tym oczywiście wiem, Dlatego też są nazywane podstawowymi, że nie są zmieszane...Ale w dzieciństwie wydawało mi się, że podstawowy, to ten najczęściej spotykany :))

      Usuń
  2. te koraliki są urocze :)))
    dobrze że praca którą musisz wykonać przynosi Ci satysfakcję... to najważniejsze :)
    :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miła zawieszka- taka letnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. I najważniejszy ten optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachciało mi się takiej - pięknej, radosnej, oryginalnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co da się zrobić w tej materii. :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.