piątek, 22 września 2017

Podobno jesień

Tak mnie poinformowała dziś wyszukiwarka Google.
Jakoś jako pierwszy dzień jesieni mam zakodowany 23 września, ale co tam, niech im będzie :). Wiem, wiem, to astronomicznie tak. (Oczywiście wiem, ale i tak daty z dzieciństwa w głowie tkwią).
Zatem nieco na przekór astronomii, zgodnie z zaokiennym słońcem, zawieszka w zieleniach i złocie.


Taka jakby troche rozmyta, nie do końca wyraźne są te odcienie zieleni. Może pasują do jesieni?

I jeszcze jedna pocztówka z gór. To zdjęcie ustawiłam sobie dziś na pulpicie. Widok z podejścia na Czerwone Wierchy od strony dol. Tomanowej. Najwyższy trójkąt na środku to Starorobociański Wierch.



I tu jeszcze nie wieje! Co widać po grzecznie stojących trawach. Wyżej urywało głowy... (ale kozicom to nie przeszkadzało).

Wypadałoby odnotować, że w tym roku chodziliśmy po górach w układzie  2→→2→→→1→  i doszłam do wniosku, że Najstarsza z Kamzików powinna być nazywana Superkamzikiem....


10 komentarzy:

  1. Beautiful cross stitch and photo, Agaja. I love the green colours of your stitch and the pretty cloudy sky. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot. Cloudy sky changes so fast - this is the beauty of it ;)

      Usuń
  2. Twoje zawieszki i pocztówka pozytywnie nastrajają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę. Szczególnie, że deszczyk pokropił moje świeżo umyte okna.

      Usuń
  3. A w Tatrach już podobno śnieg... U nas leje bez przerwy, także już wierzę - jest jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jeszcze złoto miesza się z zielenią. A w Tatrach rzeczywiście śnieg....

      Usuń
  4. A zawieszka taka wiosenna! Nie ma wątpliwości co do tej jesieni. Przyszła i to taka bardziej listopadowa niż złota polska. Ja chcę słońca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś i u mnie było ponuro i mokro. Też chcę słońca!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.