środa, 18 października 2017

Jesienna druga

Czasem jedna zakładka nie wystarczy, by nacieszyć się zestawieniami kolorów. Wtedy powstaje kolejna ;)
Tym razem też tak było. Druga zakładka w kolorycie jesiennym jest, jak to się mówi, podobna, ale inna. Jak czasem mi się zdarza, nie zaczynałam haftowania od narożnika, czy od dołu, tylko od któregoś ze środkowych pasów. A potem już szło dalej w obie strony, więc nawet jakąś oś symetrii da sie wypatrzeć. Kiedyś, dawno robiłam zakładki ze skośnymi paskami, ale ta jest jednak inna. A ponieważ pogoda za oknem przepiękna, pasuje jak ulał. I w sumie tylko żal, że nie można jej sfotografować na jakiejś jesienno-kolorowej połoninie czy hali. Wystarczyć muszą chwilowo delikatne wrzosy w skrzynce na parapecie.


Pozdrawiam wszystkich jesiennie :)

2 komentarze:

  1. Pomimo zmiany deseni zakładka bardzo mi się podoba :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie. Mnie też się w sumie podoba :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.