sobota, 18 listopada 2017

Prostokąty i kwadraty

Dziś pokażę dwie zawieszki. Zrobione w tym samym stylu, takim samym kształcie - gdybym pokazywała je osobno, wszyscy pewnie uznaliby, że się powtarzam :)

Te zawieszki powstały z czystej przyjemności jaką daje wypełnianie kształtu kolorem. Serio. Fajnie jest "malować" jakiś kształt krzyżykami. Prostokąt czy kwadrat to te kształty najprostsze.

Chronologicznie pierwsze były prostokąty


A co się trzeba namęczyć żeby takie same kolory się nie spotykały! Uważny obserwator zauważy, że jest mały kiks z powodu nieparzytej liczby kolumn w zawieszce - tak to jest, jak się zaczyna działać bez szczegółowego planu :).

Prostokąty haftowało się tak miło, że jedna zawieszka nie wystarczyła. Druga była jednak bardziej przemyślana i nieparzystą liczbę kolumn przerobiła na atut.

No i kolory nie do końca takie same. Przy okazji można zobaczyć jak ogromną różnicę wprowadza kolor wstążeczki (obwódka na obu zawieszkach jest w tym samym kolorze).


Generalnie eksperyment uznałam za udany.
:)

16 komentarzy:

  1. Wcale nie tak samo, ja ciągle podziwiam, że potrafisz wymyślić nowy wzór :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zawieszki Agatko i wcale znowu nie takie same. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej weny do tworzenia takich cudeniek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mam nadzieje że wena bedzie trwać, bo znowy nic nie ma na stanie :)

      Usuń
  3. Zawieszki jak pudełka z klockami lego. : ) Piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Jakie fajne porównanie :)

      Miło było się spotkać :)

      Usuń
  4. Podoba mi się to skojarzenie z klockami lego :) Nie ma to jak geometria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam i widzę, że nie tylko ja mam skojarzenie z klockami lego ;)
    Ale to piękne skojarzenie jest :) Jak klocki, to dzieci, jak dzieci to jednak więcej zabawy, czy beztroski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kocham klocki, tak mnie zaskoczyłyśce tym skojarzeniem. Ale bardzo m isiępodoba, bo jest szalenie pozytywne.

      Usuń
    2. Agata, znaczy, mimo Twojej miłości, jednak zbyt mało klocków w życiu ułożyłaś ;)
      A może Ci widzą klocki, co fanami nie są ;) Ja klocki w dłoniach miałam ostatnio ponad dwadzieścia la temu :) żeby nie napisać 25:)

      Usuń
    3. Klocki lego nigdy u nas nie były równo ułożone w pudełkach. :) Drewniane też są w wielkiej skrzyni :) No i wyszywając nie mysałam o przedstawianiu czegokolwiek tylko o kolorach. Stad zaskoczenie, że to się jednak kojarzy z konkretem ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.