poniedziałek, 15 stycznia 2018

Granat

W sumie nie tyle granat, co malutka zawieszka, z tych co to głównie do pendrive'a się nadają. Granatowa, choć wcale nie jednolita. Ze trzy czy cztery kolory tam naliczyłam. Czeka na pokazanie od początku grudnia, to wtedy chyba kończyłam jeden arkusz kanwy i takie niewielkie kawałki ucięłam. W ostatnich dniach odkryłam, że byl jeszcze jeden kawałek tej samej wielkości i mogły z nich powstać kolczyki... :( Trudno, następnym razem.



Ciężko się fotografowało (i obrabiało) te ciemne kolory, ale z grubsza to co mam na monitorze odpowiada rzeczywistości. Z grubsza. Ciekawe gdzie i kiedy znajdzie własciciela :).

Stoją jeszcze Wasze choinki? Ja dziś zabieram się za zdejmowanie ozdób. Szkoda, ale zdecydowanie trzeba to zrobić.

14 komentarzy:

  1. jeszcze stoi, ale już strrrasznie przeszkadza. W obserwowaniu (i fotografowaniu) ptaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przy oknie to na pewno. Nasza stała daleko od okna i teraz tak bez niej pusto jakoś. Lubię nasz duży pokój z choinka...

      Usuń
  2. U mnie choinka jeszcze się trzyma. Piękne granaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      O tej porze już mi trochę choinka nie pasuje. Pochowałam wszystko, co trzeba, panowie zapakowali do pawlacza i chyba się zaczyna zima. Coś na odwyrtke to wszystko...

      Usuń
  3. So beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice to see the dark colored pendant...

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie choinka została rozebrana zaraz po wizycie duszpasterskiej księdza - kotka się nią za bardzo interesowała. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam mema z choinką dla właścicieli kotów. Długi pusty pień, na czubku cztery bombki na czterech tycich gałązkach... A i tu nie wiem czy kot by nie wskoczył ;)

      Usuń
  6. U mnie choinki było brak stała tylko gwiazda betlejemska o dziwo jeszcze ładnie się trzyma i niech kwitnie jak najdłużej :)
    Życzę samych cudowności w Nowym Roku :*

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazda betlejenska - jak nie gubi liści - jest śliczna, szalenie dekoracyjna. Życzenia z serca odwzajemniam, dziękuję za odwiedziny i zaproszenie.
      :)

      Usuń
  7. Fajna, taka męska. A u mnie choinka do 2 lutego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męska. Nie pomyślałam, a rzeczywiście.

      Pamiętam jak w moim rodzinnym domu choinka stała tak długo. Tera nie ma szans,a i moje spojrzenie cut się zmienio, choć zawsze żal rozbierać. Teraz zamiast choinki stoi moje przenośne biurko :(

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.