środa, 17 stycznia 2018

Standardowa

Nie umiałam wymyślić innego tytułu. Przeskakuję jedną zawieszkę, bo nie mam pewności czy dotarła do miejsca przeznaczenia, i pokazuję owoc kolejnej zabawy kolorami. Starałam się bardzo zachować symetrię - z każdej strony zawieszki inaczej. Zrobiłam tylko jeden błąd w tej materii. :) Pamiętałam, że był, ale dziś wyśledzenie go trochę potrwało. Może więc nie jest taki istotny. :)






Dobór kolorów jest pochodną tego, co akurat miałam na wierzchu. Parę jeszcze zawieszek będzie w takiej dominacji morskiego niebieskiego. (Tzn. są już zrobione). Złota gumka całkiem fajnie tu wygląda - po poświątecznych zakupach mam zapasik tych gumek...

Dziś zrobiłam porządki w niciach i chyba muszę przejść na różowości, bo różnych odcieni tego koloru mam stanowczo za wiele... :(  Tzn. za wiele w tajnym schowku z zapasami :) Zawieszki i zakładki hurtowo dla małych dziewczynek, ku przerażeniu ich ojców? :D No nie, nie zrobię tego jednak... Ale jakaś wizja się szykuje, choć znowu będę musiała zwolnić nieco z produkcją.

Za oknami nadal (jeszcze) biało. Albo przynajmniej białawo, bo kołderka balkonowa już spłynęła. Jechałam sobie wczoraj późnym wieczorem w śniegu prószącym prostopadle na szybę samochodu i zachwycałam się bajkowością zwykłego miejskiego krajobrazu. Aż chciałoby się ulepić bałwanka, albo nawet całego bałwana (spotkałam jednego wczoraj). I pojechać na sanki, za miasto, tam gdzie już od paru lat nie byliśmy, bo nie było śniegu... a niestety w dwa najbliższe weekendy nie ma na to szans (nie wiem zresztą, czy są szanse na śnieg...). Pozostaje pomarzyć i ... trochę podmarzać przy komputerze, gdy zapomnę, że mam ciepły szal... :P

20 komentarzy:

  1. Piekne kolorki U mnie zima dopiero dziś zawitała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mogłaby zostać przez chwilę w sumie...

      Usuń
  2. So gorgeous!! I love the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna.
    A u nas jak wczoraj spadł śnieg, tak dzisiaj się roztopił. Ja się tak nie bawię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze spadnie jak wichura przyjdzie :) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Ja się znowu rozmarzyłam i...o standardzie nie mam mowy:) Jako, że u nas zimy brak, ostatnio była na Barbarę, to ja zdecydowanie widzę podmorski krajobraz, ciepło tejże słonej wody, i ogrom rybek i innych glonów ;)
    Po prawej stronie to wszystko (po tej prawej na monitorze, a nie jakoś specjalistycznie prawej ;) W ogóle wyróżniamy prawą i lewą? Czy w związku z tym, że zawsze obie piękne, to wszytko jedno :)?) a lewa standardowa niech będzie ;)
    Dobrego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wyobraźnia jak zawsze twórcza i z szeroką wizją. Podmorski krajobraz to juz wakacje, ach!
      A strony są umowne, zaznaczam literkami, co ma sugerować że to jedna zawieszka, a nie dwie :). Serdeczności!

      Usuń
  5. Bardzo ładna kolorystyka. Często właśnie zastanawiam się na jakiej zasadzie dobierasz kolory? Zawsze wychodzi Ci zamierzony efekt poprzez łączenie kolorów, podziwiam, szczerze podziwiam :)
    Dziękuję za myśli i troskę. Jestem trochę chora i to też spowodowało, że głowa nie była zdatna do pisania. Uściski przesyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ze zdrowiem bedzie tylko lepiej.
      Kolory dobieram wedle tego co mi się wydaje. Czasem pruję.. Rzadko jest tak, żeby wszystko było z góry ustalone.

      Usuń
  6. SUPER!!!!!!!!!!!!! Kisses, Agaja!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.