piątek, 27 marca 2020

Powrót różyczek

Dziś pokażę jedną z prac przygotowywanych jako prezent na nasz wyjazd. Prezenty tego typu są świetne, tylko zajmują miejsce w walizce i jednak nieco ważą :). Ale to mniej istotne, grunt że się spodobał.

Różyczki retro, które pokazywałam kiedyś na słoiku  (kolejny czeka na wykończenie) są szalenie wdzięczne i ciągle kuszą do wykorzystania. Zrobiłam pudełko dla mojej Przyjaciółki z nadzieją, ze jej się przyda - i trafiłam :).


Pudełeczko z tych z serduszkiem, co dodatkowo podkreśla staroświeckość tego wzoru.


 Dno pomalowane. Tak chyba jest lepiej - sprawia wrażenie większego i... czystego ;)



 Serduszka, ach serduszka. tylko tego drugiego prawie nie widać :D.
 

W sumie na tych zdjęciach prostokątnych pudełek można prowadzić zajęcia wyjaśniające na czym polega perspektywa... I złudzenia optyczne :).

12 komentarzy:

  1. Przepiękne, różyczki bardzo mi się podobają. Przyjaciółka zadowolona i to najważniejsze. Takie prezenty są najlepsze!!!! Miłego piątku kochana. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są bardzo ładne serwetki.
      Dziękuję serdecznie, pracowity był :)

      Usuń
  2. Piękności stworzyłaś, te różyczki tworzą magię. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te różyczki są naprawdę urocze.
      Pozdrowienia

      Usuń
  3. Widzę coś nowego, fajnego. Lubię taki motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I w ten sposób cudowna tacka Ci wyszła. A różyczki nadały jej tylko uroku osobistego.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na podtrzymujący na duchu, przynajmniej mam taką nadzieję, wpis(https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/03/1122-wirus-pozytywnych-mysli.html#comment-). I proszę Cię jeszcze o jedno - dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Dawno tu nie byłam a tu tyle postów, czyżbyś juz wróciła?☺️ musialas mieć dużą walizkę na te wszystkie prezenty 😊na pewno Ci którzy je dostali byli zachwyceni.Mnie też podoba się ten desing Twojego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie.
      Wróciliśmy blisko trzy tygodnie temu - podróż była ujęta opatrznościowo między wulkanem a zamknięciem granic...
      Serdeczności moc!

      Usuń
  6. Hehe temat zajec przedni 😂 A pudełko rewelacyjne ! Lubie takie kwieciste wzory !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te różyczki są bardzo wdzięczne i wrócę do nich na pewno.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.