wtorek, 29 września 2020

Bąbelkowa

Nie folia, tylko zakładka. :)

Pomysł na bąbelki pojawił się od razy przy pierwszej zakładce z kwiatkami "namalowanymi" na niejednolitym tle. 

Ale trochę potrwało zanim powstała :).

Skojarzenie z bańkami mydlanymi jest - mam nadzieję - oczywiste przez pastelowe kolory tła. :) Nie wiem czy lubicie puszczać bańki, może lubią to Wasze dzieci.... dla mnie fascynujące są te największe, puszczane przy pomocy kijków połączonych pętlą sznurka. Czasem wystarczy je tylko trzymać, a wiatr robi wszystko za nas...

Ale tutaj nikt niczego za mnie nie zrobił :D. To była jedna z zakładek, które wspomogły naszą filipińską zbiórkę. Nawet nie spodziewałam się, że te mydlane kolory od razu znajdą entuzjastę :).

Pozdrawiam!


14 komentarzy:

  1. Bardzo wesoła ta zakładka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna! A banki kojarzą mi sie z roześmianymi dziecmi :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bańki i roześmiane dzieci... podskakujące, by je łapać ;)

      Usuń
  3. Cudna jest, pełna pozytywnej energii! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna i okazała się przydatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a wcale nie tak wiele odnalazło się w tej roli ;)

      Usuń
  5. Twoje zakładki są tak rozpoznawalne, że nie wiem czy jest druga osoba która robi je tak pięknie! Ta jest cudowna!, ale jesteś pomysłowa.
    Przesyłka doszła, napisałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do mnie wszystko doszło!
      Cieszę się, że są rozpoznawalne :)

      Usuń
  6. Bardzo letnia. Trochę jak kolory moich petunii w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie muszą te petunie wyglądać - takie pastelowe ;).

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Rrzeczywiście mnie też wydaje się radosna.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.