niedziela, 10 kwietnia 2022

Kwiecień - Pascha 2021-2022

Zasadniczo to już jest zakładka poza konkursem, jako że zaczęłam tworzenie dwunastu prac w kwietniu 2021 r. Czyli ta jest trzynasta :). Taki - dobry rok.

(Tu mała dygresja. Czasem mówi, że coś zajmuje "dobrą godzinę". Jak byłam na studiach, kolega  mawiał, że dobra godzina to 62 minuty.)

Zakładka jednak jest w konwencji, była pomyślana jako komplet serii, zatem najpierw logo,


a potem  główna bohaterka:

Jeden z moich ulubionych motywów, czyli góry. No i jak krajobraz, to oczywiście ptaszki...

Wydaje mi się, że nie trzeba tu żadnych super-aranżacji zdjęcia - obrazek broni się sam. A Niedziela Palmowa to dobry moment zna zakończenie zabawy :).

A szczegółowych interpretacji to już można znaleźć mnóstwo, wedle uznania, skojarzeń i pomysłów.

BARDZO dziękuję Moon Primitive za tę zabawę i za mobilizację :). Bardzo.



10 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka. Gratuluję ukończenia zabawy z takim wspaniałym dorobkiem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Ja się cieszę, że się udało.

      Usuń
  2. Śliczna zakładka, właśnie mam w ręku trzy Twoje zawieszki, dziękuję za nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu i bardzo mi miło.
      I za karteczkę dziękuję.

      Usuń
  3. Piękna! I z górami, więc w ogóle szał :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciłam się tą zakładką - jest prześliczna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.