poniedziałek, 3 listopada 2014

Niemaki listopadowe

Zdecydowanie nie są to maki, bo maki mają czarne środki. A tu żółciutko. Kwiatki wyszły radosne i optymistyczne. Jak zwykle zaczynałam z nieco inną wizją całości, która się w miarę postępowania pracy modyfikowała i rozwijała. Lubię asymetrię. Dochodzę do tego wniosku zawsze, gdy zmieniają sie pierwotne symetryczne plany :) Cały czas zastanawiam się, czy jestem zadowolona z ostatecznego wyniku.  Ale chyba tak :). Takie ukoronowanie niełatwego tygodnia (skończyłam wyszywać we Wszystkich Świętych).


16 komentarzy:

  1. bardzo symetryczna asymetria Ci wyszła :) Pięknie... :) :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dwa w jednym zatem? Z widokiem na niebo :))
      :***

      Usuń
  2. A może to są róże okrywowe, niepełne z żółtymi środkami?????
    Jedno jest pewne, że zakładka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże, jak najbardziej mogą być to róże!
      Jak miło, że się podoba :)

      Usuń
  3. Agaju, jest piękna! Asymetria służy zakłądkom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywne te niemaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka wesoła! I taka cieniowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się dobrze dobrać te zielenie. Fajnie, ze widać :)

      Usuń
  6. Nazwa niemal japońska. Niemaki. Coś od sushi. No właśnie. Kwiaty wiśni, Fudzijama w tle .. pomysł na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kopalnią super-pomysłów. A ciągle jeszcze jeden Twój jest niewykorzystany...

      Usuń
  7. Na takie niemaki - nawet, jeśli rosną tylko na zakładce - można patrzeć bez końca :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)) Ożywiają i uśmiechająsie - to prawda.

      Usuń
  8. Kiedy jako dziecko jeździłam do mojej chrzestnej na wakacje ( mieszkała na Mazurach) to uczyła mnie wyszywania różnymi sposobami , robienia na drutach , szydełkowania, szycia ale nie jest to coś , za czym przepadam. Raczej nie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dziecinstwie też nie przepadałam za tym :) Ppzdrawiam

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.