sobota, 25 listopada 2017

Znowu morsko

Tak, znowu morsko i w sam raz do oglądania w celu rozpraszania zaokiennych szarości.

Tak się zastanawiam, która to już morska zawieszka - a zawsze jest inaczej, kolory inaczej się układają, ogólny efekt też inny.


Czy Wam też przypomina wakacje? Robiłam tę zawieszkę we wrześniu, po wizycie nad morzem (tak przynajmniej wynika z daty zdjęcia), ale mam wrażenie, że ta kolorystyka w zakładkach i zawieszkach zachwyca mnie zawsze. Teraz co prawda używam innych kolorów, ale wiem już, że do tych morskości wrócę...

Miłej niedzieli :)

Z Mozartem, którego wczoraj słuchaliśmy na żywo :)



10 komentarzy:

  1. Another beautiful creation, Agaja. As always! Super! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Skutecznie rozproszyła listopadową szarość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się naprawdę bardzo cieszę.

      Usuń
    2. No to u mnie jak u Oli ;) rozproszyła :) plus do tego jeszcze moje słoneczko pomarańczowe :) i lato w pełni :) morze gorące a słońca zachody i wschody :)
      W okno nie patrzę, żeby chwili nie popsuć ;)

      Usuń
    3. Ależ miło :) Niech rozprasza jak najbardziej i jak najdłużej!

      Usuń
  3. Tak, zawsze jest inaczej :D
    :)))))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie tylko ja to widze. Ucałowania.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zawsze się cieszę, że komuś też sie podobają.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.