niedziela, 22 kwietnia 2018

Dla odmiany

Niby dla odmiany ale trochę oczywistości.
Bo wiecie, wiosna przyszła :D.

Dziś pierwsza porzadna wycieczka rowerowa - nie przejażdżka a mała wycieczka. Słońce, śpiew ptaków, pachnące drzewa... cudnie :)

A wiosenne fotki niekoniecznie z dzisiejszego dnia.

Bratki, dywan bratków...


Magnolie doskonale pasują do starej cegły. Ta na zdjęciach nie jest jakoś szczególnie zabytkowa., to pewnie XIX w., ale magnolie (każda inna) śliczne...




To słoneczne "coś" chyba nazywa się mahonia


A to moja osobiste drzewko wyhodowane z nasionka. (Mówię o nim "sosenka" a to świerk!)
To już jej chyba trzecia wiosona... Rośnie w oczach o tej porze roku :)



Miłego tygodnia ;)

12 komentarzy:

  1. What beautiful photos!! The flowers are so gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że świerczek. :D
      Nie wiem czemu myślę o nim per sosenka. Z czułości? Bo "ta" choinka?

      Usuń
  3. Ten kwiecisty dywan jest cudowny! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. I podoba mi się, że bez "oczywistego" żółtego ;) U nas w ogóle w mieście mają talent do takich kwiatowych dekoracji ;)

      Usuń
  4. Aj...wycieczka rowerowa. Już mi się taka marzy. Prześliczna wiosna na Twoich zdjęciach. Cudnie. :) Radosnych dni życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwyca mnie ten wybuch zieleni, który obserwuję za oknem ;)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  5. Bratkowa tęcza w fioletach mnie zachwyciła !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tyle osób rozumie, że nie mogłam przejść obok niej obojętnie. ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.