czwartek, 5 kwietnia 2018

Nie nudzą mi się

Co jakiś czas wstawiam tu zawieszki, które w sumie są do siebie podobne, choć każda zdecydowanie inna.
Takie złożone z rozsianych po powierzchni kropek-krzyżyków. Powstają zazwyczaj wtedy, gdy nazbiera mi się trochę niewielkich kawałków nici, które (zdaniem gospodarnej części mojego ja) szkoda wyrzucić. A oczywiście nie ma też sensu trzymać ich gdzieś w nieskończoność ;).

Zatem pokazuję kolejną z takich zawieszek, owoc odprężającej zabawy kolorami. Rzecz jasna, na zdjęciu dwie strony jednego egzemplarza.


Nie należy się tu dopatrywać żadnego wzoru. Ot, rozsiane kropki w jasnej ramce. Pasują do zaokiennego słońca i ok. 10°C. Pranie można suszyć na balkonie - rewelacja!
(Tzn. wiem, że teoretycznie zawsze można je na balkon wywiesić, najwyżej nie wyschnie... no ale teraz tam szybko schnie).

Miłego, a przynajmniej spokojnego popołudnia i wieczoru.

20 komentarzy:

  1. A ja właśnie najbardziej w Twoich zawieszkach lubię to, że można doszukiwać się różnych kształtów. Wystarczy lekko zmrużyć oczy i już wyłania się jakiś obraz. Dzisiaj widzę fragment motylka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogromnie miłe co piszesz. Mnie chodziło o to, że nie miałam na mysli nic konkretnego. Ale teraz i ja zaczynam widzieć kawałek motyla :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Twoje zawieszki zawsze są inne. Niby podobne, a jednak każda unikalna. :) Fantastyczne . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Tak, nie ma dwóch identycznych. Ani zawieszek, ani zakładek - takie było założenie na poczatku :)

      Usuń
    2. O właśnie, to samo chciałam napisać co Agnieszka :))
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Uściski :) cieszę się :)

      Usuń
  3. So stunning!! The colors are amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Światła wielkiego miasta nocą. Pozdrawiam☺ Nie można przejść obojętnie obok Twoich zawieszek i zakładek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ja nie wiem czy zasługuję na taką wspaniałą opinie! Serdeczności!

      Usuń
  5. Nie mogą się znudzić bo są piękne i każda jest inna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Takie słowa dodają skrzydeł :).

      Usuń
  6. They are gorgeous, Agaja!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. :* cudnie jak zawsze :*
    Obie strony piękne, a prawa piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zawieszki są jak zwykle wyjątkowe i oryginalne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że tak myślisz :) pozdrowienia

      Usuń
  9. Super ze z resztek powstają takie piekne prace !

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.