wtorek, 24 kwietnia 2018

Ku górze w purpurze :)

Taka purpurowa odmiana wieżowców.
Wariacja na temat Manhattanu.

Zakładka ta powstała głównie dlatego, że podobały mi się niektóre odcienie fioletów :D


Bardzo zatłoczone to miasto wyszło. I rzeczywiscie pnące się ku górze, ku słońcu... Przypominają mi się różne wąziutkie kamienice...

A wiecie, że w Edynburgu stawiano domy liczące kilkanaście pięter bodajże już w XV w.... to wynika ze specyficznego uklokowania najstarszej części miasta na skalistym grzbiecie i trzymania się granicy murów miejskich...

10 komentarzy:

  1. Wow, this is stunning!! The design is so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Manhattan skąpany w zapadającym mroku - ot, taka myśl na widok tej zakładki :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, fajne te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, taka inna, wysmukła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest inna choć pomysł ten sam...

      Usuń
  5. ...w purpurze ☺
    I co ja poradzę, że mam kościołowe (jakby to mój brat trzydzieści lat temu powiedział :) ) skojarzenia ;)
    Całusy ♥

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.