sobota, 14 kwietnia 2018

Zamiana

Chciałam pokazać nową zakładkę, ale niestety nie zdążyłam przegrać i obrobić zdjęcia, więc bedzie znowu zawieszka. A zakładka będzie później :D.

Zawieszka jest tym razem bardzo konsekwentnie uporządkowana. Wzór na obu stronach jest taki sam, zamieniły się jedynie miejscami dwa kolory. Efekt nawet mi sie podoba, a to nie zawsze do końca wiadomo jak wyjdzie.Widać też ciekawe współgranie tych zamienionych kolorów z pozostałymi - ja mam wrażenie, że te obie strony są inne, mają inny ciężar. A to tylko taka mała zamiana ;)



16 komentarzy:

  1. Jest piękna i taka kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze skojarzenie: robot. Skąd się wzięło? A bo to wiadomo. W każdym bądź razie fajna, a nawet bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skojarzenia wędrują swoiomi drogami.
      Jak się postaram, to robota też widzę :D.

      Usuń
  3. So gorgeous!! I love the design!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemna ta zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like colors you chose.

    Have a good week, Agaja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I can see that they correspond with your profile picture :) Thanks and same to you :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.