sobota, 16 lutego 2019

Baloniki??

Kiedyś wyhaftowałam kilka zakładek i ze trzy zawieszki z balonikami. Ładne były... To znaczy mam nadzieję, że nadal są ładne i są używane :D.
Zawieszka, którą teraz chcę pokazać jakoś tam odlegle wpisuje się w ten motyw - przynajmniej to właśnie rzuciło mi się w oczy, kiedy na nią spojrzałam na nowo.


Dwie strony podobne do siebie, ale i nieco inne. Balonik jednak jest wyraźny. :) No i nadal jakby zimowo...

A wczoraj wieczorem zapadła gęsta mgła. Wracaliśmy z koncertu przez park - podmarznięty staw, na nim kaczki i wszystko to w oparach mgły, przez którą przebijało się z trudem światło sodowych lamp, odbijajace się też w wodzie. Coś pięknego. Żałowałam, że nie miałam ze sobą aparatu...

12 komentarzy:

  1. Kocham mgłę, też żałuję, że nie miałaś aparatu. :D Zawieszki przepiękne, bardzo podoba mi się ten motyw balonika. <3 Udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Bardzo żałuję.

      To jedna zawieszka, tylko ma dwie strony :) Miło, że sie podoba ;)

      Usuń
  2. Tak potwierdzam, baloniki są nadal ładne i w użyciu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baloniki jak malowane. Chociaż pamiętam taką jedną zakładkę(chyba dla Pietruszki, Zochacza i Jachola) w której też był motyw z balonem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było kilka zakładek z balonikami - można je znaleźć po etykiecie "balony" ;)

      Usuń
  4. Baloniki, a właściwie balony jak żywe ;) Nie tak do końca zimowo, wiosnę czuć w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś baaardzo czuć wiosne. Znaczy tak było, bo teraz już chłodno.

      Usuń
  5. Mnie skojarzyło się z torebką zamykaną na czerwony guziczek. Bardzo ładne. Mnie też często coś zachwyci i żałuję, że aparatu nie mam, a czasami nawet podejmuję próbę uchwycenia tego i z marnym jednak skutkiem :) Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, rzeczywiście, może być i tak. W wersji mini oczywiscie :).
      Nauczyłam sie ,ze komórka takim momentom nie daje dary. a nosić aparat zawsze (zwłaszcza do filharmonii) to niekoniecznie dla mnie...

      Usuń
  6. Tak przypominają balony te z koszem do latania :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.