piątek, 15 października 2021

Pascha 2021-2022, odsłona październikowa

 Zaczniemy od loga.


A po logu oczywiście zakładka. Kolejna z serii. Tym razem z "naszytym emblematem". Podoba mi się. Widzę, że sporo moich prac w tym roku ma kolory późnoletnie i jesienne. Widać potrzebowałam takiego nasycenia słońcem w robótkach. 

Zaczniemy od zbliżenia. Trochę się ta zakładka może i rozmywa na zdjęciu, choć zdecydowany czerwony brzeg sprawia, że nie jest całkiem ukryta. 

 I jeszcze zdjęcie na tle całości okładki starego pełnego wydania Biblii Poznańskiej.

 

Tym razem w tle  nie mamy opisu zmartwychwstania, a wielce wymowny obraz.

W zakładce można się dopatrzeć pewnie wielu rzeczy. Nie miałam jednak nic konkretnego na myśli, poddałam się natchnieniu :). I ma to swój urok.

Dziś 15 października, szczególny dzień dla rodziców, którzy stracili dzieci. Jakoś ta zakładka pasuje mi bardzo do takiego wspomnienia.


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko. Trochę mam wrażenie, że się już te zakładki opatrzyły. Ale zrobię jeszcze te brakujące pięć :)

      Usuń
  2. Przeżywałam ten dzień w swoich myślach i wspomnieniach w sercu, to był kwietniowy dzień ..... a zakładka bardzo ciekawa, te fale kolorów niczym fale emocji po stracie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękna zakładka, samo Słowo i obraz mówią za siebie..Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Późno dostałam do tego komentarza... :D. Serdeczności.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.