niedziela, 23 stycznia 2022

Esy floresy

 Zakładeczka na drewnianej bazie. Szczupła, delikatna, pełna wdzięku.


Czasem są takie serwetki, które trudno jest mi do czegoś przypisać, zagospodarować. Przydają się tak naprawdę we fragmentach. Tak było też z tą serwetką w rodzaju świątecznych. W całości nie za bardzo - w kawałkach - bardzo bardzo :).

I cóż tu więcej pisać.

Jako dyndadełka wykorzystałam fragmenty opakowań od prezentów świątecznych 😏 - papier był związany sznurkiem, a sznurek ozdobiony koralikami 😏. Taki recycling do kwadratu (albo i wyższej potęgi).

12 komentarzy:

  1. Super zakładka. Baza też ciekawa. Nie widziałam takiej wąskiej.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się takie bazy, miewają różne zakończenia. (→ Paper Concept).
      Dopasowała mi się też bardzo do osoby, która ja dostała, zatem wszystko idealnie :).

      Usuń
  2. Ona się zwęża w kierunku dziurki ze sznurkiem, czy to tylko takie złudzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złudzenie. Mało miałam czasu na zrobienie kilku zdjęć.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :)
      Myślę też, że udało mi się idealnie dobrać nową Właścicielkę, która takie właśnie esy floresy lubi.

      Usuń
  4. Pamiętam, jak zakładki robiłam z metek, znaczy tych kartoników:) co się przy zakupie ubrań ma , odcina, albo urywa jak mój brat robiąc dziurę:/
    Najpierw jakimś podkładem malowałam, więc były jesCze bardziej sztywne i były zakładki i recycling był:)
    Twoje delikatniusie są cudne 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie metki rzeczywiście czasem nadają się na zakładkę. Dobry pomysł!
      Ja zbieram rozmaite nietypowe kartoniki - nigdy nie wiadomo do czego się przydadzą. Ostatnio robiłam z takich przydasiów żagle do orzechowych łódek :).

      Usuń
  5. Ładniutka :)
    Chociaz jak dla mnie drewniane zakładki sa za grube do książek ...

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.