poniedziałek, 3 stycznia 2022

Skrzyneczka z lawendą

Chyba nawet bardziej skrzyneczka w lawendzie.

Robienie skrzyneczek zawsze wydaje mi się bardzo pracochłonne przez to, że trzeba odkręcać te wszystkie zawiasiki i zamknięcia i pilnować, aby nie zgubić śrubek. Może dlatego nie zrobiłam zdjęć żadnej ze skrzyneczek przygotowanych na święta dawno temu, w 2020 r.?

W tym roku nie przygotowywałam skrzyneczek na święta. Ale za to powstała jedna skrzynka jeszcze-bez-właściciela. W lawendzie. Przy czym pozwoliłam sobie popracować nad tą lawendą i niektóre elementy wzoru  są doklejane ;).

Widoczek ogólny z frontu :)

I mniejsze lub większe detale.

Jak widać, wieczko dostało w prezencie motylka, zabrakło natomiast fotki zamkniętej skrzyneczki od frontu. Bo od tyłu jest.


Motylek został oklejony resztką fioletowawego fragmentu serwetki. Był potrzebny, aby złączyć te dwa kłosy lawendy zbiegające się na serwetce (wybór odpowiedniej części serwetki do oklejenia to czasem trudne decyzje).

 Mam pewien pomysł na to pudełko....


8 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten fiolet w środku skrzyneczki. A motylek to jest wisienką na torcie. Pięknie.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem ;).
      Ten fiolecik miał podkreślać lawendowość całości.
      Zamysł z motylkiem był taki, jak piszesz, Mógłby ewentualnie tu być mały kwiatek.

      Usuń
  3. Przepiękna skrzyneczka 🙂
    Podziwiam za te drobiazgi,które trzeba bardzo starannie dobrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Cieszę się, że się podoba :).

      Usuń
  4. Ciekawe pudełko i wiesz jak napisałaś o tych zawiasach to zaczelam sie zastanawiać czemu ja ich nie odkręcam ale po zerknięciu na skrzyneczkę juz wiem czemu.... kupuje skrzyneczki ktore maja zawiasy jakby wbite w pokrywkę i dol pudełka.... wlasnie dlatego zeby sie nie bawić w odkręcanie ....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz. Nie spotkałam tu takich, nie wiedziałam, że są.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.