piątek, 31 grudnia 2021

Zmiana?

Nie ma we mnie wielkiego nabożeństwa do zmiany kalendarza, nie robię postanowień noworocznych. (Dopowiadając do końca: szanuję to, że inni robią i jest to dla nich ważny moment. To bardzo fajnie, że nie jesteśmy wszyscy tacy sami :) )

Ale

Każdy moment jest dobry, by komuś życzyć dobra, prawda?

Zatem życzę Wszystkim Tu Zaglądającym tego, co dla każdego najlepsze i najcenniejsze :)

                                                                              🎇

 A na okrasę dwie świąteczne zawieszki. Zrobiłam takich zawieszek całkiem sporo w tym roku i wszystkie już powędrowały w świat (no chyba że ktoś zapomniał zabrać i teraz prezent od nowa  czeka  :P ). Nie wszystkim za to zdążyłam zrobić zdjęcia 😭. Zatem nie wszystkie pokażę. Ale dziś dwie, które opuściły nasz dom jako pierwsze.



Już mam pewne pomysły jak można zrobić takie wisiadełka w przyszłym roku :). A na razie było standardowo: biała farba, serwetka, złota farba, lakier, sznurek i koralik :). Czasem jeszcze elementy dodatkowe.... ale to zobaczycie później (mam nadzieję).

12 komentarzy:

  1. Nice ornaments!

    Happy New Year, Agaja. 🎉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you.
      Happy New Year to you and yours :).

      Usuń
  2. To mamy podobne spojrzenie na tę umowną datę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Zawsze mnie cieszy, gdy znajduję kogoś, kto myśli podobnie jak ja.

      Usuń
    2. W wielu sprawach jesteśmy zgodne.

      Usuń
    3. Tak, cieszę się z tego bardzo.

      Usuń
  3. Twórczego i zdrowego roku Agato! Zawieszki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie robię postanowień noworocznych. Za to lubię zaczynać nowy kalendarz. Zawieszki tak urocze, że zaczęłam się zastanawiać, czy nie przeprosić się z dekupażem. Jednak na myśl o lakierowaniu... hmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten moment, gdy w nowym kalendarzu wpisuję wszystkie Ważne Daty i Terminy na cały rok :).

      Te lakiery klasyczne do dekupażu nie są takie złe...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.