czwartek, 9 grudnia 2021

Adwentowa manufaktura AD 2021

 Tegoroczne kartki zawdzięczam Izie.

TEJ Izie :).

Iza jest wielce utalentowaną osoba, znaną m. in. z obrazków rysowanych markerami. To sa śliczne rzeczy i świetne pomysły. Iza czasem dzieli się swoimi rysunkami wstawiając kolorowanki do ściągnięcia i samodzielnego pokolorowania. Dwie z nich, wstawione chyba tuż przed Adwentem, najpierw zapewniły mi uroczy wieczór z mazakami i kredkami, a potem równie uroczy czas klejenia...

Zaaniołkowało mi parapet koło biurka...

Są dwie grupy aniołków. Jedna to aniołki z kokiem, druga to aniołki z grzywką. I widzę właśnie, że jeden z aniołków z grzywką grzywką baaardzo chciałby mieć kok 😂. 

 
Do kolorowania obrazków zasadniczo używałam mazaków, markerów i pisaków (zakładam, ze są tu jakieś drobne różnice), ale zdarzyły też zwykłe kredki i kredki akwarelowe.

 A reszta to już jak to u mnie - dość minimalistycznie. Kolorowe ramki dowodzą, że bardzo oszczędnie :D.

(No bo takie cięcie wąskich pasków gilotynką wymaga maestrii, żeby choć trochę były do siebie podobne szerokością.)

Aha - jedna karteczka jest inna. Przycięłam ten witrażowy kawałek zanim dotarło do mnie ,ze kompletnie nie pasuje do tych aniołków...

Dziekuję, Izo!

10 komentarzy:

  1. Bardzo radosne. Te kolory rozświetlają ciemne adwentowe dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uświadomiłaś mi, że chyba rzeczywiście brakuje mi kolorów ostatnio. :)

      Usuń
  2. Ależ cudne są Twoje karteczki, Anioły Izy są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję., To naprawdę dzięki Izie.
      Trochę też dzięki temu, że lubię kolorować (ładne) obrazki.

      Usuń
  3. O jaka produkcja wielka. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O!!! Jak miło! Cieszę się, że anioły moje maja tak piękna odsłonę:) Cudownie, kolorowo, radośnie - ślicznie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Ci ogromnie wdzięczna choć w kwestii ubierania aniołków w kolory wiele jeszcze muszę się nauczyć.
      Uściski

      Usuń
  5. Oj to sie fajnie bawiłaś w kolorowanie! Swietne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.