środa, 15 grudnia 2021

Grudniowa odsłona - Pascha 2021-2022

 To takie dziwne pokazywać w Adwencie pracę związaną z Wielkanocą. Jednak rok cały, to rok cały :).

Zaczniemy oczywiście od logo zabawy ;)

Grudniowa zakładka ma swoją historię. Pod koniec października miałam poczucie, że jestem wyprana z wszystkich tych zakładkowych pomysłów w związku z wyzwaniem The Primitive Moon. I wtedy mnie olśniło co mogę zrobić. A było to daleko od domu, podczas wyjazdu związanego z tygodniem i misyjnym i naszymi opowieściami o Filipinach hen na Śląsku,  niedaleko od granicy z Czechami :).

No i zaszalałam. (Zdjęć będzie dużo)

 

Pomysł uległ pewnej modyfikacji.

Początkowo planowałam jedno pasmo pięciolinii, ale jak przyszło dco do czego zdecydowałam się na drobniejszy motyw. 


Co ciekawe, od początku myślałam o konkretnej pieśni. Jest to "Jesus Christ Has Risen Today", śpiewana po polsku jako "Pan zmartwychwstał i jest z nami, Alleluja".

Nuty są prawdziwe, można zagrać czy zaśpiewać. Choć oczywiście drugi takt pierwszej pięciolinii trochę jest schowany :).

Ciężko było zrobić zdjęcia. Tutaj dwa ujęcia - z wieńcem adwentowym, z lampą i bez lampy :).



 I jeszcze jedno ujęcie na pianinie :)

Nie obyło się bez bardzo prozaicznej przygody - zabrakło mi tych szarozielonych nici. Na szczęście nie były to bardzo stare nici, zatem miałam zapisany numer. A ten szarozielony kolor został wybrany po namyśle jako dobre jednolite tło.

No i jeszcze detale.

Dzyndzelek z pięciolinii...

Zbliżenie na nutki... Wcale nie tak prosto było sadzać je raz na linii a raz na polu.

No i musiałam przyznać, że pierwszy raz byłam zmuszona wykombinować "plecy" dla zakładki. Niestety nie dało się wyhaftować tych nutek tak, by tył można było komukolwiek zaprezentować. Na szczęście był w domu cieniuteńki samoprzylepny filc (ale już nie było zielonego), który dla pewności potraktowałam jeszcze klejem Magic.

No, jestem dumna z tej zakładki jak nie wiem co.




12 komentarzy:

  1. Cudna. W szoku jestem. Jakiś muzykant by się ucieszył z tej zakładki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      To rzeczywiście najbardziej ambitna z moich kilku muzycznych zakładek.... :)

      Usuń
  2. Jak organistka powiem WOW!!! Rewelacja, jestem zachwycona Agato!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prawo być dumna z tej zakładki bo jest wyjątkowa, bardzo mi się podoba, jak widać Twoja pomysłowość nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.