środa, 8 grudnia 2021

Zakładka ze złotem

Zakładka ze złotem powstałą bardzo szybko i z potrzeby chwili. Musiałam zrobić zaległy prezent. Początkowo tym prezentem miała być wyhodowana przeze mnie roślinka, ale jakoś zmarniała mi i trzeba było wymyślić co innego.

Zakładka miała być w typie uniseks, czyli nie w kwiatuszki, taka bardziej neutralna.

I chyba się udało.

Ten wzór wykorzystałam rok temu na kilka pudełek. Uważam, że na zakładce też się sprawdził. Z obu stron jest taki sam wzór (miało być klasycznie) tak samo rozłożony.

Wyzwanie stanowił jeszcze ogonek, czyli dzyndzelek. :) Przywiozłam ostatnio od Mamy rozmaite koraliki i udało się dobrać idealnie wręcz pasujące. Wyglądają trochę jak małe muszelki i są w trzech wielkościach - super. Naprawdę jestem zadowolona z całości.


10 komentarzy:

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.