czwartek, 30 grudnia 2021

Jak w płótnie

 Najpierw jeszcze odniesienie do poprzedniego wpisu - zapomniałam o pewnym drobiazgu stawiającym kropkę nad i :) Zatem dodałam tam jedno zdjęcie. :)


Pudełeczko jakby oprawione w kwiatowy materiał. Bardzo lubię ten wzór i mam nadzieję, że się sprawdzi.

Najpierw tzw. widok ogólny.

Serwetka jak tajemniczy las. Dodałam do niej białe drewniane kwiatki w dwóch wielkościach.

A potem do kwiatków dodałam... koraliki. Też w dwóch wielkościach. Jak widać, kolor zgrał się idealnie ;)

Ta serwetka tak mi się podobała, że ozdabia także spód pudełka - tzn. wysuwane denko. Środek jest za to tylko zabezpieczony lakierem.


Do tego wzoru serwetek też na pewno jeszcze wrócę.


4 komentarze:

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.