sobota, 11 grudnia 2021

Chusteczki w kwiatach

Bardzo nieadwentowe to pudełeczko.
Już nawet nie wiem skąd miałam chyba jedną jedyną taką cudną serwetkę w kwiaty. Długo się przymierzałam do czego ją wykorzystać, tak aby się nie zmarnowała.

I w końcu padło na pudełko na chusteczki. Przeznaczone dla konkretnej osoby, do konkretnego wnętrza (jak zwykle zresztą).

Z góry wygląda dość skromnie, prawda?


Ale popatrzmy na boki....

Tak, to są te kwiatki, które pokazywałam na dwóch wąskich zakładkach. ;)

Przy kwiatkach są motylki, jak na łąkę przystało. Zabawne te motylki, takie bardzo grube, ale pasują tutaj świetnie, także kolorystycznie.

Kwiatki z dłuższych boków kładą się na górnej części pudełka, Po bokach trzeba już było je odciąć.

I jeszcze rzut oka na całość. Zastanawiam się, czy to nie jest najładniejszy z tzw. chusteczników, jakie zrobiłam.





10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Widzę na telefonie, że zdjęcia trochę ciemne.

      Usuń
  2. Boczki ukwiecone pięknie wyglądają:) Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nieskromnie liczę na jakieś wyrazy zachwytu nowych właścicieli. :D.

      Usuń
  3. Przepięknie;)
    Uwielbiam takie sytuacje , jak tak gdzieś, dużo, żeby gdzieś mogło mniej być;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu rozpoznałam te kwiatki. To jeden z moich ulubionych motywów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Wrzuciłam w wyszukiwarkę z nadzieją, że ją znajdę. Nie znalazłam, choć jest kilka urokliwych wzorów w polne kwiaty...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.