wtorek, 23 listopada 2021

Zakładki w kwiatki

 Dwie wąskie drewniane zakładki z... resztek.  :)

Po ozdobieniu innej robótki zostały mi skrawki serwetki i okazało się, że takie wąskie bazy pod zakładki to jest to co nadaje się idealnie do wykorzystania takich skrawków.

Kolejność jest nieistotna. Każda zakładka jest oczywiście nieco inna z każdej strony.

Ciekawa jestem jak będą wyglądały u Was. W Bloggerze zdjęcia wydają mi się ciemniejsze niż w aplikacji zdjęciowej, choć na tym samym ekranie je wyświetlam.  

Pierwsza z zakładek dostała dzyndzelek z niebieskiej satynowej wstążki.


Druga, dla odróżnienia i żeby nie były zupełnie takie same na pierwszy rzut oka, ma dzyndzelek też ze wstążki, ale bardzo bladoniebieskiej.

 Jak widzicie, wzór jest naprawdę wyjątkowy, jakby malowany akwarelami.

I jeszcze obie zakładki razem.

 Powędrowały do naszych siostrzenic jako dodatek do prezentów. Mam nadzieję, że się przydadzą.


10 komentarzy:

  1. Urocze. Ten motyw serwetek kojarzy mi się z ilustracjami Rakhama - subtelne kolory, delikatna kreska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukałam, faktycznie :)
      Bardzo żałuję, że nie mam całej paczuszki tych serwetek :) Została mi chyba jedna cała.

      Usuń
  2. Ciekawie wyszły. Te kwiatki wydają się takie delikatne na tych zakładkach. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te kwiatki są bardzo delikatne i urokliwe. Żałuję, że nie mam całej paczki takich serwetek ;).

      Usuń
  3. Ale ślicznie Ci one wyszły :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.