środa, 17 listopada 2021

Listopadowa odsłona zabawy Pascha 2021-2022

  Tradycyjnie na początek logo zabawy


I w sumie link do podsumowania października warto dać: [KLIK] Bardzo warto dać.

 W listopadzie u mnie jakoś tak skromnie. (Ale już się szykujcie na grudzień!).

Zakładka - oczywiście zakładka - bardzo spokojna tym razem.


Aż chciałoby się powiedzieć: asceza formy i kolorów.

Zdjęcie oczywiście nie oddaje do końca dwóch odcieni purpury, uroku tej czerwieni i zielenie. Listopad jest ascetyczny kolorystycznie, zatem pasuje. Choć nie jest to żaden skomplikowany wzór, bardzo długo mi się toto haftowało...

A następna już naprawdę jest w robocie :)

14 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Mi bardzo podoba się ta zakładka, uważam, że jest wspaniała :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak jest piękna.
    A swoją drogą wiesz jaki był największy mój koszmar senny ostatnich nocy? Gonienie za Twoją zakładką niesioną przez wicher nad najbardziej ruchliwą ulicą w moim mieście :D.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie przyszło mi do głowy, że mogę się przyczynić do koszmarów sennych... :)
      Złapałaś ją w tym śnie?

      serdecznosci

      Usuń
    2. Nie, był za duży ruch drogowy, a ja jeszcze nie opanowałam latania.

      Usuń
  3. Ale mam tyły w podziwianiu twoich prac, ale mam nadzieję że mi wybaczysz i zrozumiesz. Piekna zakładka widzę troche inny sposób jej wykonania, bardzo podoba mi sie ten haft.Wyglada ciekawie na tych paseczkach.
    kochana a przy okazji życze Ci Błogosławionego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są tez klasyczne krzyżyki, jak na wszystkich tych zakładkach. Tylko może bardziej uporządkowane?
      Mo serdeczności, ściskam.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.