środa, 10 listopada 2021

Francja elegancja :D

 Tytuł trochę żartem. :)

Ale elegancja naprawdę.

Pudełko na chusteczki, które miało być w założeniu eleganckie i dopasowane do wnętrza, o którym myślałam. 

Na szczęście miałam serwetki z delikatną zielenią i równie delikatnym różem.

Tak wyglądało jeszcze podczas pracy...

Wymyśliłam sobie to pudełko w dwóch częściach - jakby pudełka z pokrywką. Czarna farba (brzeg zaznaczony taśmą malarską) pokryła dół, biała górę. No i potem na tę białą górę nakleiłam serwetkę. Nie jest łatwo z przyklejaniem serwetek na dużej powierzchni, zatem tutaj był osobno oklejany każdy bok.

 

 

Zetknięcie serwetki z czarnym dołem było ok, nie było żadnej różnicy w grubości warstwy, ale jednak brakowało mi wykończenia. Na szczęście znalazły się atłasowe wstążki. I niezawodny klej Magic :).

 

Ponieważ nie miałam tak długiego kawałka wstążki, by starczył na całe pudełko, zdecydowałam się na zamaskowanie łączeń zielonymi serduszkami.

Pudełko wyszło w sumie fajnie. Zupełnie inne od poprzednich - i o to mi właśnie chodziło :). Niech służy.




16 komentarzy:

  1. Ślicznie:)
    A przyklejasz przy pomocy żelazka, na płaskich powierzchniach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... wygładzam delikatnie specjalnie do tego przeznaczonym (przeze mnie) miękkim pędzlem :).
      A w Twojej doniczce papryczki piri wykiełkowały :).

      Usuń
  2. Super pudełko. Od razu zwróciłam uwagę na ten czarny kolor. Bardzo fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Opłaciło się kombinowanie ;).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak miło, że to mówisz. Przeznaczone do eleganckiego Domu...

      Usuń
  4. Fajnie, że lubisz to robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie wspominam dni, kiedy mówiłam, że to nie jest technika dla mnie.

      Usuń
  5. Lubię te połówkowe chusteczniki. Mimo , że z takimi więcej roboty .... trochę słabo widać ta bordowa wstążeczkę i myśle ze serduszko jeszcze piękniej wyglądałoby na środku dłuższego boku ale to takie moje spostrzeżenia i podpowiedzi na przyszłość. Bo kolory świetne, serce tez piękne turkusowe i całość na bank będzie cieszyć oczy i służyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Rady fachowca zawsze cenne.
      Tak, wstążeczka nie rzuca się za bardzo w oczy i chyba mi to pasuje. Choć na przykład wolałabym aby była zielona.
      To jest w ogóle ciekawe jak każdy patrzy inaczej. Ja wolałabym co innego zamiast serduszka albo mniejsze serduszko, ale nie miałam akurat nic pasującego (małe kwiatki mi się skończyły). A najbardziej by mi się podobało bez tych serduszek w sumie. Ale jeszcze sporo kombinowania przede mną :).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.