czwartek, 25 listopada 2021

Miętowe pudełeczko

 Potrzebne mi było pudełeczko na markery i pisaki, takie aby było (i były) łatwo dostępne i łatwo przekładalne.

Po namyśle wybrałam wzorek w zielone palemki, bo mam trzy takie pudełka z serduszkami na biurku i uznałam, że warto dopasować je kolorystycznie.

Jedyna nuta szaleństwa to tytułowa miętowa farba pokrywająca środek pudełka.



Aż mnie zaskoczył efekt końcowy. Niby takie samo (prawie, nie ma dziurki-serduszka i kształt nieco inny), a prezentuje się zupełnie inaczej.

 

No i jaka wygoda!

10 komentarzy:

  1. Miętowa pasuje do zielonego zewnętrza :). Końcowy efekt przyjemny dla oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie z pozostałych skrzyneczek mają ciemnozielone wnętrze i efekt jest zupełnie inny (choć jak najbardziej mi się podobają). Tu zaskoczyła mnie wizualna lekkość całości ;).

      Usuń
  2. Takie pudełka zawsze się przydają :) Bardzo ładnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miły! Podoba mi się kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo się nim cieszę, przyznaję. Sam kształt też jest przyjazny.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.