poniedziałek, 8 listopada 2021

Pudełko z kwiatkiem

Pudełko z kwiatkiem powstało na szybko dla przyjaciółki jednej z moich córek. Kolor miał być dobrany wedle gustu nowej właścicielki i... moich zasobów :D.

Kiedyś kupiłam zestaw dziewięciu pudełek, od małego do dość dużego, i to był bardzo dobry pomysł. Nie zawsze bowiem potrzebne jest coś pokaźnego.

Wykorzystałam serwetkę w kolorystyce/tematyce morsko-jeziorowo-leśnej. 

To jest bardzo ładny motyw, plątanina liści i kwiatków. 

Środek pudełka pomalowałam na niebiesko, w pasującym odcieniu.

 

Na białym dnie od spodu - jak często u mnie (choć nie zawsze) - serduszko ;).

 

 
A  roli wisienki na torcie biały drewniany kwiatek. Takie niby nic, a dodaje charakteru :).


Ostatnie dwa zdjęcia z cienkopisem dla zobrazowania wielkości pudełka.

Takie pudełeczko to nie tylko prezent sam w sobie, ale i doskonały dodatek-opakowanie do  herbatek, kawy, kosmetyków czy innych upominków :).

4 komentarze:

  1. O kolory bliskie mojej dzisiejszej karteczce. Może zgłoś pudełko na wyzwanie. Piękne jest. Podziwiam tą technikę, póki co mi obcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie kolory podobne. Cieszę się, że się podoba.
      Ja jakoś nie ogarniam tych wyzwań.

      Usuń
  2. Śliczne i kolory super a kwiatki na serwetce naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kolory milutkie i wzorek takoż, fakt.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.