piątek, 5 listopada 2021

Monochromatycznie

Ostatni robótkowy miesiąc to u mnie wysyp pudełek na chusteczki. Będę je tu oczywiście sukcesywnie pokazywać.

Zrobiłam jedno dla siebie. Bardzo stonowane i spokojne, w bezkonkurencyjnym szarym kolorze w białe kwiatki. 

 

 Bardzo lubię te serwetki - już pisałam o tym. Wyglądają jak delikatny materiał.

Brakowało mi jakiegoś wykończenia brzegów - zdecydowałam się na koronkową taśmę w kolorze ecrú. Post factum pomyślałam, że może biała byłaby lepsza, ale taką właśnie miałam pod ręką.

Taśmą okleiłam też brzegi otworu. A ponieważ nie dało się okleić ich jednym kawałkiem ze względu na kształt, wykorzystałam drewniane motylki jako wykończenie i zamaskowanie złączenia kawałków koronki. Oczywiście nie są umieszczone idealnie symetrycznie - ot, musi być odrobina fantazji. :)


Nie przeszkadzają mi zdarzające się przymarszczenia serwetki, choć może nie są zgodne z ideałem dekupażu ;).

Z całości jestem bardzo zadowolona. Pudełko pasuje do mojego wnętrza, chusteczki są pod ręką w estetycznym opakowaniu - wszystko super.



8 komentarzy:

  1. I to najważniejsze ze wszystko super :) biała koronka faktycznie bardziej by pasowała ale zabito bardziej by się brudzila.... fajnie wyszło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam coś innego z biała, stąd wiem, że ciekawie wygląda. Ale ta jest też jak najbardziej ok.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wiesz, gdybym umiała, okleiłabym chustecznik szarym lnianym płótnem i tą koronką ecru. To by był hicior.

      Usuń
    2. Tak. Z delikatnym białym kwiatkiem tu i ówdzie może nawet.

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem piękne chusteczniki. Pozdrawiam serdecznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Będą następne jak ogarnę zdjęcia :).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.