sobota, 27 listopada 2021

Chusteczki w lawendzie

 Nie da się ukryć, że tegoroczna jesień upływa u nas pod znakiem pudełek na chusteczki. No, u mnie przynajmniej. ;)

Wzory lawendowe bywają bardzo różne. Ten, który wykorzystałam na kilku pracach wydaje mi się nietypowy. Ale mogę nie mieć racji :).

Lawendowe pudełko na chusteczki ma naprawdę dużo uroku. Zobaczcie:

Widok z góry:

Widok z jednego boku. Podoba mi się jak te kłoski lawendowe wędrują z bocznych ścianej na górną częśc pudełka.

Z drugiego boku :). Trochę mi ten napis przeszkadzał, prawdę mówiąc, ale dało się go jakoś wykorzystać :).

I od spodu też jest ładnie :)

I jeszcze parę detali. Bardzo doceniam takie drobne ozdoby jak drewniane motylki.

Pasują do tej lawendy, prawda?





18 komentarzy:

  1. Piękne pudełko. Podziwiam tą technikę ozdabiania nieustannie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Ja wciąż nie mogę się nadziwić, że z niej korzystam. Pozdrowienia ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba:) Lubię motyw lawendy, a ten rzeczywiście jest piękny.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż bardziej chciałabym mieć takie w maki, to i lawendowe mnie zachwyciło;D

    OdpowiedzUsuń
  4. This is just perfect! Thanks for sharing. Wonderful Post! Have a great day!
    Rampdiary | Fineartandyou | Beautyandfashionfreaks 

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny :) i faktycznie, tej lawendowej serwetki nie spotkalam a ja w tym roku sporo lawendowych serwetek przerobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to jesteś lawendową specjalistką. Ten wzór jest cenny też dlatego, że można go "sztukować". Co pokażę :)

      Usuń
  6. Lubię tą serwetkę ;)
    Nie mieliśmy kiedyś szafki na buty, a w szafie, gdzie na nie miejsce było się nie mieściły wszystkie ;)
    Położyłam dwie skrzynie po jablkach jedna na drugą, a w środku były pudełka po butach, z butami ;) i każde było w decoupage i jedno było tak właśnie lawendowe jak Twój chustecznik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem serwetka z historią. I to taka fajną domową. Bardzo Ci jestem wdzięczna za te serwetki :).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.