piątek, 12 listopada 2021

Zakładka inaczej

 No bo kto powiedział, że muszę robić tylko haftowane zakładki? :D

Inne też są ciekawe.

Zatem prezentuję tu moją (prawie*) pierwszą zakładkę drewnianą. Zdecydowanie w ramach filozofii "zero waste" bowiem takie zakładki doskonale robi się z resztek serwetek.


Widzę, że mam zdjęcie tylko tej jednej strony, druga jest nieco inna, ale z tego samego wzoru. Mojej Mamie (bo ta zakładka powstała dla niej) bardzo się spodobał ogonek ze sznurka i koralików.


W tle jedna z książek Gerarda Durrella, dopasowana kolorystycznie jak widać :)

----------------

*Prawie pierwszą albowiem uświadomiłam sobie, że zrobiłam drewniane zakładki rok temu na ślub. Ale to było jakoś tak w ramach wyjątkowości.

16 komentarzy:

  1. Świetna zakładka. Nie widziałam jeszcze takich wąskich baz drewnianych. Mam ciut szersze:) Dzyndzelek podkreśla urok:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!.
      Dzyndzelek - tego słowa mi brakowało :D :D.
      Tak, takie wąskie bazy znalazłam w sklepie Paper Concept, spodobały mi się też różne ich zakończenia. Muszę dokupić...

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała zakładka! Bardzo mi się podoba, jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza jesienna wstążka, Agaja! Słyszałem w wiadomościach o problemach politycznych w Polsce w ciągu ostatnich kilku dni. Mam nadzieję, że wszystko w porządku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you.
      We are ok but worried for those who are suffering.

      Usuń
  4. Lubię ten jesienny motyw serwetki :) zakładka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że lepiej wygląda w użyciu niż w stanie pierwotnym. ;)
      Dzięki.

      Usuń
  5. Zakładka zdecydowanie zgodna z porą roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. :) Choć u nas już tych liści coraz mniej.

      Usuń
  6. Kojarzy się z ciepłym przytulnym wnętrzem i dobrą lekturą, gdy za oknem deszcz i mgła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. I do tego gdy jeszcze tak szybko robi się ciemno.

      Usuń
  7. Świetna zakładka, bardzo ładne motywy, a faktycznie dzyndzelek bardzo ładny z tym sznurkiem i koralikami.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.