sobota, 18 grudnia 2021

Szarość z koronką

 Mój ulubiony wzór szarej serwetki. Delikatny jak staroświeckie obicie. Kojarzący się z wakacjami we Francji (choć tam wtedy akurat nie do końca byłam na wakacjach).


Pudełko powstało, podobnie ja kilka innych, z potrzeby. Chowam w nim drobiazgi, którymi czasem lubi bawić się rodzinne Malątko nr 1., a które nie miały wcześniej stałego miejsca.

  

Takie szarości z koronką pokazywałam kiedyś na pudełku na chusteczki, tylko koronka tam jest ecrú. Tutaj zdecydowanie wybrałam białą. I jest ładnie. Czy ładniej? Nie wiem.

 

 Taki drobiazg, a wprowadza ład i harmonię.


 

 


8 komentarzy:

  1. Wprowadza ład i zdobi. Świetna, śliczna i dekoracyjna skrzyneczka.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pozdrawiam. Bardzo mi tutaj pasuje taka skrzyneczka. Dziękuję :).

      Usuń
  2. Bardzo eleganckie. Klimatem zbliżone do "Dumy i uprzedzenia":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Klimaty angielskie też mi się kojarzyły, a jakoś nie umiałam konkretnie umiejscowić. Zaćmienie :).

      Usuń
  3. Pudełko zawsze może się przydać,zwłaszcza przed świętami i jeszcze do tego ładne.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronka dodaje mnóstwa uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.