sobota, 8 stycznia 2022

Zawieszki, zawieszki

 Zaległe zawieszki. 

No bo trochę ich mam zaległych. Może nie jakieś tony, ale kilka tak...

No i żeby nie było, że porzuciłam nici :).

Dziś klasyczne już przeplatanki. Świetnie wykorzystujące resztki nitek, ogromne pole do kombinacji kolorystycznych.

Miałam fazę na kolorowe wykończenia. Czasem to nawet ciekawie wygląda ;).



Lubię robić te przeplatanki, bo powstają dość szybko i czasem udaje się skończyć taką zawieszkę przy jednym posiedzeniu. Czasem, bo często jednak i tak to trochę więcej czasu (godzin, dni) zajmuje. Zdecydowanie za to jest to ulga, gdy nie trzeba nic liczyć, kombinować z wzorem. Ot, włączamy film czy podcast i wio :).
Ale przyznam, że dojrzewa we mnie myśl o zawieszkach i (przede wszystkim) zakładkach obrazkowych, tak jak kiedyś...

A że już po Trzech Królach, to jeszcze odrobina muzyki.


Zainstalowałam sobie w smartfonie aplikację do oglądania nieba i teraz czekam na możliwość wyjścia na wieczorny spacer...  Żeby wiedzieć coś więcej o tym, na co patrzę :) (więcej poza tymi paroma podstawowymi gwiazdozbiorami). Piszę o tym, bo ta pieśń kojarzy mi się właśnie ze spoglądaniem w rozgwieżdżone niebo.

I jeszcze dla pamięci kołysanka z Coventry :)



8 komentarzy:

  1. Super zawieszki. Te kolory pięknie się komponują i układają.
    Tez lubię używać takiej aplikacji - pamiętam moje zaskoczenie... to planeta, nie gwiazda? Tak jasno świeci! Znalazłam wtedy Jowisza:))) Wenus też widać tuz po zachodzie Słońca.
    O tak, Twoje zakładki obrazkowe są cudowne. Czekam:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo droga, jak ja się zawsze cieszę, gdy odkrywam, że ktoś podziela moje zainteresowania :) Liczę na to, że będę miała okazję popatrzeć w niebo na spokojnie w przyszłym tygodniu.

      Zachęcasz mnie bardzo do tych zakładek. Dzięki. I za wszystkie dobre słowa ;). Serdeczności.

      Usuń
  2. Mam Twoje zawieszki i bardzo się nimi cieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia jak miło czytać takie słowa.

      Usuń
  3. Są po prostu cudowne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.