środa, 22 czerwca 2022

Czerwcowa zakładka z zabawy Pascha 2022-2023

 Zastanawiałam się przez moment, czy mam napisać, że to zabawa, czy że wyzwanie 😁.

Banerek na dobry początek, link na marginesie.


I potem zakładka. 

No bo to już chyba oczywiste, że u mnie w tej zabawie są zakładki.

Tym razem kolorów nie tak znowu wiele. Te żółte paski na środku są cieniowane.

Miałam z tą zakładką trochę kłopotów, bo kontrasty były za małe i trzeba było dohaftować ten niezbędny kontrast :). A jak to zrobiłam to zakładka zaczęła mi się wyginać i już na poważnie rozważałam czy mogę ją rozprasować po zrobieniu i na ile musi być ciepłe żelazko, by całość się nie rozpłynęła. Na szczęście jakoś te naprężenia same się ostatecznie rozwiązały przy robieniu obrzeżenia.


Jedyne uzasadnienie dla takiego wzoru zakładki w kontekście tej zabawy widzę w tym, że zmartwychwstanie miało miejsce w nocy 😁😁. Podoba mi się ten odcień granatu, bałam się, że mi nie wystarczy nici, ale na szczęście był jeszcze jeden taki motek w moich odziedziczonych zapasach. To są stare nici, bez numerków, więc mógłby być problem z dobraniem idealnie pasujących ;). A tak to wszystko doskonale zagrało.

2 komentarze:

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.