niedziela, 31 lipca 2022

Z żelazną konsekwencją

 Dwa kolory.

Tylko. 

Dwa. 

Kolory.

Ach, ileż było pokus: A może jednak coś jeszcze? A może taka mała kreseczka. Ale odrobina tego ładnego czerwonego?

A jednak wytrwałam i zrobiłam zakładkę konsekwentnie dwukolorową. Bardzo konsekwentnie, bo łącznie z brzegiem. I jestem zadowolona z rezultatu :).

 Czy tylko mnie się wydaje, że jest tu jakieś złudzenie ruchu w tych przeplecionych kreseczkach?

A w tle serwetka-obrusik przerobiona z dawnego kuchennego lambrekinu. Bardzo mi się podoba ten błękitny wzorek. Miło było go znaleźć na dnie szuflady.


10 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że się porusza!

    I 💙 obrus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka. Ja też mam optyczne wrażenie, że coś się rusza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Takie złudzenie na zdjęciu. Kto by pomyślał.

      Usuń
  3. Tak jest zludzejie optyczne, zdecydowanie! Ale dla nie super 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tu nawet falowanie dostrzegam, fajna odmiana.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.