wtorek, 4 kwietnia 2023

Zdążyć przed Wielkancą

Zabawa wielkanocna trwała cały rok, to i dobrze ją przed Wielkanocą zakończyć.
Zakładka labiryntowa kolejna.
Mam mieszane uczucia trochę, bo się pomyliłam i nie zrobiłam porządnego tła dla napisu. I się zaczął mi gubić. Jak to w życiu.

Ale za to niebieski ze (prawie) złotem, lubię to zestawienie. Labiryntowe dróżki z ciemniejszymi akcentami, nie do końca dobrze widać na zdjęciu. 

Cóż tu więcej dodać?

Najserdeczniejsze podziękowania dla Małgosi, która zabawę zainicjowała i dla Kasi, która jej pomagała ją ogarniać.

I banerek. Cudownie wielkanocny banerek.




12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten labirynt. Trochę starożytna Grecja, trochę jakaś płytka z elektronicznymi obwodami. A że Jezus się gubi... to takie prawdziwe w labiryncie życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo radości dało mi kombinowanie z kolorami (trzy odcienie niebieskiego). A o Grecji nie pomyślałam!
      Tak, dokładnie to skojarzenie miałam z gubieniem Jezusa.

      Usuń
  2. Nakrecilas, ale jest ciekawie 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ładnie się te niebieskości dobrały.

      Usuń
  4. Ciekawie to wszystko się prezentuje. Pozdrawiam i życzę zdrowych i radosnych świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wykonanie. Wiadomo, że jak się tyle tego robi to czasami coś się zepsuje. Ale raczej efekt końcowy jest ok.
    Pozdrawiam gorąco i życzę Wesołych Świąt 🐤 smacznego jajka. Radości ze Zmartwychwstania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo. Radości i nadziei. ♥️

      Usuń
  6. Twoje zakładki robią furorę i wzbogacają tą zabawę, mam nadzieję, że będziesz w dalszym ciągu je robić w kolejnej edycji zabawy 😘

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.