poniedziałek, 17 kwietnia 2023

I znowu liliowo-zielona

Choć to nie niebieskie, to też niemal to jak pewnik. Zawsze ktoś się zachwyca 😂😂 .

No ale ja lubię fiolety.

Zakładka... jest. Znaczy gdzieś jest, u mnie była ;)

I mam miłą wiadomość - to ostatnia z zakładek listopadowych.😂😁.

Uświadomiłam sobie, że jest we mnie pewne rozdarcie. Lubię bardzo jak moje zakładki idą w świat. Ale lubię też je mieć i sobie na nie popatrzeć. Człowiek to jednak istota skomplikowana.

Świętowaliśmy wczoraj, z tygodniowym opóźnieniem, rocznicę ślubu w gronie znajomych i przyjaciół, stąd we mnie wiele wewnętrznej radości pomimo zmęczenia i stosu prania ;).

Właśnie sobie uświadomiłam, że Wielkanoc "zjadła" mi coroczny wpis z numerkiem. To wkleję numerek z telefonu tutaj :)

 



Serdeczności dla wszystkich :)

26 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Waszej Rocznicy ❤️😘💐🍾to zawsze warto świętować...coraz mniej jest legalnych związków...Ja też lubię fiolety! I nie dziwi mnie , że masz opór by rozstawać się ze swoimi zakładkami! W końcu te maleństwa są bardzo pracochłonne i wkładasz w nie swoje serce a więc trochę Cię to kosztuje, ale pomysł, że za to cieszą kogoś innego 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie.
      To nie jest tak, że to mnie coś tam kosztuje. Po prostu lubię jedno i drugie. :)

      Usuń
  2. Agatko, życzę Wam wszelkich łask Bożych na dalsze lata i wielu kolejnych okazji czynienia dobra...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji rocznicy życzę Wam wszystkiego co dobre, szczęśliwe i miłe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Piękna data i piękna zakładka. Fiolet z zielenią to bardzo wiosenny zestaw. Jak fiołki wśród traw i krzaki bzu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rocznica 🙂😘
    A zakładki są prześliczne i trzeba się nimi dzielić,!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Dzielę się nieustannie :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji pięknej rocznicy ślubu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko. I za karteczkę, która dziś dotarła ♥

      Usuń
    2. Gdybym wiedziała o rocznicy to karteczka z tej okazji zostałaby dorzucona w pakiecie :). Ale cieszę się, że wielkanocna w końcu doszła.

      Usuń
    3. Liczy się serce :)
      Podwójnie gdy się samemu nie dało rady nic wysłać.

      Usuń
  7. Piękna rocznica, samych pogodnych dni Wam życzę. Zgody i miłości. Wszystkiego dobrego.
    Zakładka piękna. Przez jakiś czas fiolet był moim ulubionym kolorem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej.
      Ja przez pewien czas ubierałam się na fioletowo w znacznym stopniu. Dawno to było, nadal lubię śliwkowy, ale już inaczej.

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Same najserdeczniejsze życzenia :) Zakładka- przepiękna :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Samego dobra życzę z okazji rocznicy ślubu. :)
    Mam podobnie z każdą moją pracą, lubię spoglądać na swoje prace, ale też cieszy mnie radość obdarowanych.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne.
      No tak to jest - w sumie radość w każdym wydaniu :)

      Usuń
  10. Wow !!! 35?! Toż to piękny okres za Wami I piękny Jubileusza, Agato nie wiem jak ma na imię Twój mąż, może podeślesz mi na maila szczegóły I datę dokładną ślubu i chętnie Wam machnę w "wolnym" czasie serce rocznicowe w prezencie 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o życzeniach zapomniałam, gapa ze mnie, kolejnych pięknych pełnych miłości, wyrozumiałości i szacunku do siebie nawzajem dni, tygodni, miesięcy i lat!!!!

      Usuń
    2. Hahah jeszcze o zakładce nie wspomniałam.... jest świetna, ta ramka fioletowa robi ekstra robotę!!!

      Usuń
    3. Dzięki za wszystko. Jaka miła propozycja, skuszę się :) napiszę.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.