środa, 12 kwietnia 2023

Z zielonym ogonkiem

Ogonek - jak rzadko - zupełnie inny niż reszta zakładki. 

I tak jest super. :)

Tzn. prawie zupełnie inny, bo jednak trochę nawiązuje do obrzeżenia. 😉.

To ciągle prace z listopada minionego roku. Będą jeszcze zakładki w podobnej kolorystyce, bo kilka takich powstało (ale każda inna).


A za oknem dziś słonecznie i chyba wyjdę jeszcze na spacer :).


Jak tam po Świętach? U mnie robi się znowu intensywnie, ale ten czas zatrzymania na tym, co Najważniejsze był dobry i potrzebny.

16 komentarzy:

  1. Piękna, w ciepłych kolorach, zakładka. U mnie coraz bardziej intensywny czas i raczej zapowiada się tak przez kilka kolejnych lat. Pozdrawiam Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam najserdeczniej, dziękuję za pamięć i dużo sił Ci życzę.

      Usuń
  2. Śliczna kocykowa zakładka. A czas po Świętach szykuje mi się tak intensywny, ze aż się boję, czy podołam ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Skąd ja to znam.:) Co gorsza, "podoływanie" idzie mi coraz trudniej. Dużo sił :).

      Usuń
  3. Ale fajny tytuł. Gdyby nie on, nie zwróciłabym uwagi na ,,zielony ogonek" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogonek świetnie wpisuje się w kolory zakładki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ogonek" wygląda trochę jak warkoczyk. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogonek przeważnie JEST warkoczykiem. I ogonkiem :D. Kojarzy mi się z ogonkiem Kłapouchego z ilustracji Sheparda, choć tam jako żywo nic nie wygląda na zaplatane. A mi się tak kojarzy, cóż pocznę ;).

      Usuń
  6. Jak zawsze fajną, nawet z takim innym ogonkiem 😀 bardzo twórcza jesteś skoro yo listopadową zakładka to kiedy pokażesz kwietniowe... 😀 u nas deszczowo więc spacery tylko ograniczone, czekam na słoneczko 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przerażają mnie te moje zaległości. A kwietniowa jedna jest całkiem, całkiem :).

      Usuń
  7. Śliczna. Czy odebrałaś Agatko mojego maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu.
      Tak, odpisałam z potwornym opóźnieniem. Ale to było moje dzisiejsze postanowienie.

      Usuń
  8. No zielony ogonek zwraca uwagę trudno go nie zauważyć 😉nie chce być pominiętym 😛

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.