poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Najważniejszy tydzień

Na końcówce Wielkiego Postu zawsze mi czas przyspiesza, dzieje się coś, co wywraca plany :). I wcale nie muszą to być rzeczy złe czy niemiłe :). Czasem wręcz przeciwnie.

Niemniej kartek świątecznych dotąd nie zrobiłam. Przepraszam, że prawdopodobnie nic albo prawie nic nie wyślę. Dziękuję za to, co do mnie już doszło 💖.

Zostawiam zdjęcie figurki, która od czterech lat nam towarzyszy w Wielkim Poście. Jeszcze trzy dni, potem już Triduum 😇.

Dobrych dni!




12 komentarzy:

  1. Przeczytałam: "coś, co wywraca palmy" :D. U mnie też przyspiesza i kilku projektów przed Świętami nie skończę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Palmy to huragan :D.
      Uczę się odpuszczać.

      Usuń
  2. Czekam na te święte dni każdego roku z drżeniem serca...Napisałam podziękowanie za to cudo dla Natalki, ale rozgrzałaś chęci, zobaczysz jak przeczytasz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt, ze doszła. Dziękuję za kartkę bardzo.

      Usuń
  3. Przepiękna figurka Chrystusa Frasobliwego. U mnie niewiele karteczek powstało, zaledwie kilka zrobionych na zabawę blogową, a resztę korzystam z gotowców. Jestem w proszku, dopiero wypisuję. Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnie przeżytego Wielkiego Tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jest niewielka, skromna. Pasuje do baź w wazonie-siwaku.
      Moc serdecznosci.

      Usuń
  4. Chyba u każdego przed świętami zostaje coś co nie zostało dokończone bo plany się wywróciły:))
    Mam nadzieję, że czas oczekiwania mimo wszystko będzie dobry. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się odpuszczać. Nie zrobienie wszystkiego jest najważniejsze. Wiec ufam, że będzie dobrze. :)

      Usuń
  5. Pięknego w przeżycia czasu Triduum Agato !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezus Frasobliwy ujmuje za serce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.