czwartek, 30 marca 2023

Z jeżykiem

 Z jeżykami, nawet takimi zabawkowymi to u nas bywa sto pociech. Ten akurat służy jako zabezpieczenie by nie wiało spod drzwi balkonowych czy jakichś innych, zatem jest skrzyżowaniem jeża z jamnikiem 😁. I oczywiście radością dla dzieci. Starsze Malątko zakładało go sobie na szyję jak etolę.

I do tego właśnie jeżyka przyszła zakładka.

Tyma razem nie piksele a paseczki. Kolory się powtarzają ale nigdy obok siebie bezpośrednio. Ot, zabawa, ale bardzo miła.

I tym sposobem mam w miarę przyzwoitą liczbę wpisów w marcu :D.


14 komentarzy:

  1. Jakie ładne te niebieskości - dokładnie w kolorze kwitnących teraz cebulic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cebulice lubię. Rzeczywiście kolor podobny. Dziś za to odkryłam, że u nas masowo kwitnie barwinek.

      Usuń
  2. Zakładka przypomina mi rozmyte światła samochodów w czasie tzw. pokojowego Marszu Niepodległości Bąkiewicza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A.
      Nie widziałam, ale pewnie rozmyte to rozmyte.

      Usuń
  3. Świetna mieszanka kolorów. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieograniczone pomysły masz z tymi zakładkami. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Bo mnie się wydaje, że się czasem powtarzam ;).

      Usuń
  5. Mnie się bardzo podoba ten duet i jeżyk i optymistyczna bardzo zakładka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie.
      A pierwszego jeża w tym roku spotkałam 20 marca, w pierwszym dniu astronomicznej wiosny ;).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.