czwartek, 2 marca 2023

Jak szklana kukurydza?

Wpadłam niedawno na zdjęcie "glass gem corn", po polsku szklanej kukurydzy (taką nazwę znalazłam), wyglądające na zdjęcie kolb kukurydzy przerobione w Photoshopie. :)

https://www.gardendesign.com/vegetables/glass-gem-corn.html

https://www.crazynauka.pl/skad-sie-wziela-kolorowa-kukurydza/

Dziś, gdy przeglądałam folder ze zdjęciami zakładek, szukając tej, którą powinnam pokazać, (zasadniczo staram się zachować kolejność chronologiczną) wpadły mi w oko kolorowe kwadraciki. 

Może daleko tej zakładce do kolby kukurydzy, no ale tak mi się skojarzyła. 😃😂

Układanie takiego zestawu kolorowych kwadracików to zawsze jest świetna zabawa. No i trochę trzeba się nagimnastykować, by to nie było monotonii i pełnej powtarzalności. Efekt jak na zdjęciu, to jest całkiem udane jeśli chodzi o wierność kolorystyczną.


10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście może się kojarzyć z kolorową kukurydzą. A radość z komponowania różnych kolorystycznych zestawów nie jest mi obca :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, uczę się przez całe życie - doszła kolorowa kukurydza:)
    I ta z linków i ta na zakładce - cudne i intrygujące:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Też się dowiedziałam niedawno, że coś takiego istnieje.

      Usuń
  3. Hehe fajne skojarzenie no i naprawdę dość ciekawa ta kompozycja !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się to bardziej skojarzyło z dwoma rzędami domów przy ulicy z amerykańskiej bajki. Szklaną kukurydzą mnie zaskoczyłaś, aczkolwiek ciekawie ona wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak z bajki. Po prostu nie oglądałaś wcześniej tych zdjęć kukurydzy - jak szklane paciorki :D.

      Usuń
  5. Niezależnie czy to rzędy domków, czy ziaren kukurydzy, ważne że cieszy oczy, bo bardzo ciekawie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Rzeczywiście kolory były tu najistotniejsze.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.