wtorek, 28 marca 2023

Zabieganie wielkopostne

 Już powinnam chyba przestać mieć nadzieję, że zacznę kiedyś wstawiać wpisy regularnie. :)

Zatem, zanim, skończy się miesiąc, zakładka z wielkanocnej zabawy.

Jest bardzo kolorowa, napis jest dyskretny, ale jest. Po prostu wszystkie barwy Zmartwychwstania. Ośmielam się ją pokazać, bo powinna już być u Nowej Właścicielki.

A w tle podkładka pod kubek w formie muszli. Pamiątka od znajomych entuzjastów Camino, czyli Drogi św. Jakuba. Podkładka jest metalowa i błyszcząca i nie jest to ta muszla św. Jakuba, którą można zaczerpnąć wody ze strumienia, ale przypomina o marzeniach pójścia choć fragmentem tej trasy w Hiszpanii czy Portugalii. Póki co bardziej w naszym zasięgu są jednak fragmenty polskie (wiecie, że ich jest naprawdę mnóstwo?).

I jeszcze logo dla porządku.



18 komentarzy:

  1. Jesteś mistrzynią w tych zakładkach. Piękne kolory. I napis czarny widać. He. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Trochę się zastanawiałam, czy będzie widać :)

      Usuń
  2. Witaj ! Zakładka jest przepiękna ! Nie wiem jak mam to rozumieć, ale ostatnio ciągle trafiam na wszystko, co jest związane ze Szlakiem św. Jakuba ( a wcale tego nie szukam ). Marzę o tym, by się tam znaleźć. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzysz o czymś to i bardziej na to zwracasz uwagę. Mnie też się marzy, ale na razie nie mam szans na te dalsze trasy. Pozdrowienia.

      Usuń
  3. Wspaniała zakładka, na pewno ucieszy osobę, do której trafi bądź trafiła. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Usiłowałam policzyć kolorki, ale poległam. Wiem, że jest dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ależ ambitny pomysł! Ja nie wiem ile jest kolorków. A na zdjęciu czasem niektóre odcienie się zlewają. W każdym razie raczej nie ma dwóch krzyżyków w tym samym kolorze obok siebie.

      Usuń
  5. Bardzo ładna mozaikowa zakładka. Przypomina mi trochę mozaiki romańskie, chociaż tamte są bardziej monochromatyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtych czasach niektóre barwniki były horrendalnie drogie. Wpadł mi niedawno w ręce filmik o pozyskiwaniu purpury....
      Niemniej gdy oglądałam w Dublinie średniowieczne mozaiki podłogowe (i nie tylko) w Christ Church, zachwycałam się kolorami i koncepcją wzorów.

      Twój komentarz podsunął mi pomysł, by zrobić podobną zakładkę bardziej monochromatyczną, ale wciąż z zachowaniem zasady, że nie sąsiadują ze sobą dwa krzyżyki w tym samym odcieniu. :)

      Usuń
  6. Ojeju, jaka cudna! Słowo JESUS tak pięknie wkomponowałaś. Trzymam kciuki, aby trafiła do moich rąk... ale jeśli nie, to ta na którą czekam będzie równie piękna, bo wszystkie Twoje prace Agatko mi się bardzo podobają.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, jest! Przepiękna. Dziękuję z całego serca:)

      Usuń
    2. Aaa. Miałam nadzieję, że jednak najpierw będzie w realu u Ciebie. No ale PP działa jak działa. Dobrze, że doszła :)

      Usuń
  7. Rewelacyjna, taka radosna

    OdpowiedzUsuń
  8. Love that lamb with the crown. God bless you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That is the work of Margaret, the author of theprimitivemoon.blogspot.com

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.