czwartek, 16 marca 2023

I znowu fiolety

Fioletowe zakładki, zazwyczaj z domieszką zieleni i / lub innych barw, wydają mi się zawsze bardzo eleganckie. Mam jeszcze kilka do pokazania, dziś nadal zaległości listopadowe.

Przyznam, że czasem muszę sprawdzać, czy na pewno nie powtarzam się i nie pokazuję czegoś, co już prezentowałam. Szczególnie, gdy zgrywam zdjęcia z opóźnieniem. 😀
Tonacja tych fioletów jest zupełnie inna niż poprzednio. Podoba mi się efekt, jaki dają jasne nici, w tym wypadku chyba jest to jaśniutki róż. Trochę tak, jakby dodać bitej śmietany do jagodowych lodów. 🍦 Mniam.


10 komentarzy:

  1. Lody jagodowe - tak. Ale w tej chwili bardziej mi się kojarzy z krokusami, które właśnie kwitną. Zakładka z listopada, a mimo to bardzo wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rzeczywiście, u nas krokusy tez kwitną. Zawsze mam poczucie, ze fioletowe to te prawdziwe :).

      Usuń
  2. Tak, fioletowe to moje ulubione, cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorki. U nas krokusy też się pokazały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Totalny wysyp krokusów. Lubię.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.