poniedziałek, 27 lutego 2023

Do zabawy wielkanocnej

Tak nieco rzutem na taśmę - wszystko dlatego, że nie miałam kiedy pozgrywać i poopisywać zdjęć. Dziś zrobiłam to hurtem i to tylko dlatego, że miesiąc mi się kończy.

Zakładka przypisana do lutego jest nieco cukierkowa, z dominującymi koralem i zielenią jako dominującymi barwami. Kojarzy mi się z... muffinkami. Ściśle rzec biorąc, te kolory mi się tak kojarzą. 

Pamiętając, że Małgosia lubi ładne tło do zdjęć, sięgnęłam na półkę i wyjęłam otrzymane przed laty wydanie samej Ewangelii św. Łukasza z kadrami z filmu "Jezus" nakręconego ściśle według tej Ewangelii. Film jest już naprawdę dość stary, ale przez to że jest wierny oryginałowi, dobrze ten wiek znosi moim zdaniem.

I to by było na tyle.,

A, jeszcze banerek.


PS.

Mam już gotowe niektóre rocznicowe zamówienia.
Bardzo proszę o przesłanie adresów na maila kontaktdoagai (małpa) gmail.com (proszę o to te Osoby, których adresów nie mam; te których adresy mam, wiedzą o tym, że je mam 😀).


10 komentarzy:

  1. A mnie ta zakładka kojarzy się z "Lokomotywą" Tuwima. Te koralowe elementy są jak ciąg wagoników. I już nauczyłam się widzieć Jezusa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Jakie ciekawe skojarzenie. :)

      Ostatnie zdanie brzmi rewelacyjnie :)

      Usuń
  2. Pięknie dobrane kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakładka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ciekawa Kolorystyka 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie znowu skojarzyło się z klockami Lego 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie skojarzenia zawsze są z tym, co się lubi albo co się niedawno robiło :D.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.