poniedziałek, 13 lutego 2023

Dyndadełka dyndają

 To znaczy te konkretne dyndają już gdzieś u kogoś.

Trzy podobnej wielkości. Taka seria. Robione jedno po drugim.

One są robione na sztywnej kanwie o dość dużym splocie, co widać dokładnie na zdjęciach. Robiłam je wszystkie metodą "siatki" czyli najpierw powstała jakby dolna warstwa w kratkę, a potem nakładałam wierzchnią warstwę też w kratkę. Zatem są tu oczywiście krzyżyki, ale na pierwszy rzut oka tego nie widać. 

Na pierwszym dyndadełku dominuje czerwień.

Drigie, dla odmiany, jest zielone ;)


Trzecie zaś łączy oliwkę z szarością i odrobiną czerwieni. Z tych trzech podoba mi się chyba najbardziej :).


 I to by było na tyle.




21 komentarzy:

  1. No.i git ! Dla każdego coś fajnego i kolorowego 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się uśmiecham, gdy widzę Twój optymizm.

      Usuń
    2. Hehe dzięki dzięki, jakoś tak mam, chyba po dziadku 😀 ale tak serio, to uważam że usmiecjjietym żyje się lżej i przyjemniej w życiu i podobno optymiści żyją dłużej 😀😃🙂

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienia kolorów. Nawet trudno powiedzieć, który najbardziej mi się podoba. Może ten zielony, bo tęsknię za wiosną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z tych trzech chyba najbardziej podoba się ostatnie. Ale bardzo wysoko cenię Twoją opinię o kolorach. :D.
      To zielone aż mnie zaskoczyło :).

      Usuń
  3. Bardzo lubię twoje dynda... jak to szło? Dyndandełka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to od dyndania jest.
      Zauważyłam, że chyba w niektórych rejonach Polski słowo to jest rzadko używane (albo wcale).

      Usuń
  4. Śliczne! Fajnie bawisz się kolorem:) Lubię na dyndadełka patrzeć:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, lubię bawić się kolorami :).

      Usuń
  5. Dyndadełka są świetne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te dyndadełka:))Ten biały ciekawy. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Tak naprawdę to jest to jasnoszary. Pozdrowienia.

      Usuń
  7. Piękne, ja też mam od Ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dyndałeka, mi najbardziej podoba się to pierwsze. Dostałam jedno od Ciebie i jest piękniejsze niż na zdjęciach. Trafiło do mojego męża, trzeba się dzielić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne. Też bym takie chciała.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy napisać. Co prawda mam minikolejkę ale wystarczy napisać i podać adres ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.