sobota, 4 lutego 2023

Zawadiacki ogonek

 Oj, nie jest prosto wymyślić tytuł wpisu. Taki, żeby się nie powtarzał na dodatek. 😄

Prawdę mówiąc, gdy przeglądałam miniatury, wydawało mi się, że to kolejna zakładka w niebieskościach. A tu niespodzianka - fiolety i to w moim ulubionym wydaniu, z oszczędnie dodanymi innymi kolorami. 🙂.

Taka kawa z mlekiem i pralinami w wydaniu fioletowym  😀. Elegancja i wyrafinowanie.

Ogonek zawadiacko podkręcony, więc tytuł sam się wymyślił - na szczęście.

A poza tym stwierdzam, że ciągle nie lubię zimnego wiatru. Zwłaszcza znienacka wiejącego w twarz.

 

A obiecane jubileuszowe zakładki się po kolei robią. :)


16 komentarzy:

  1. Zawadiacka w pozytywnym znaczeniu. Też nie cierpię wiatru i pluchy. Pozdrawiam serdecznie Agato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia z serca odwzajemniam. Tak, zawadiacka pozytywnie :).

      Usuń
  2. Fioletów chyba jeszcze u Ciebie nie widziałam, a prezentują się bardzo ładnie. Jest w tym połączeniu kolorów jakaś przytulna miękkość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fiolety jakoś cyklicznie się pojawiają, bo je lubię, ale faktycznie dawno nie było ich.

      Usuń
  3. Ale cudna !!! Kiedyś chodziłam cala.fioletowa póki sztruksy ze zenoszenia mi.po raz kolejny nie pękły już tak na amen, że nie dało się ich zszyć.... haha.... nawet mam gdzieś te spodnie, miałam z nich torebke uszyć 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Tez kiedyś nosiłam dużo fioletów, choć może nie całkowicie od stóp do głów :). Nadal lubię.

      Usuń
  4. Piękna zakładka ! Przypomina mi bransoletki, które robi moja córka. Tym bardziej cieszę się, że tu trafiłam - zwiedziona wzorem. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że jesteś tu i napisałaś. 🌹 Te zakładki powstają na plastikowej kanwie.

      Usuń
  5. Przyszedł mi na myśl "mysi ogonek",

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet lubie i fajnie się spasował z innymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię fiolet. Inne kolory dopełniają go i tworzą nową jakość.

      Usuń
  7. Zimnego wiatru to ja nie znoszę!Przeszyje człowieka do ostatniej kosteczki ...
    Uwielbiam Twoje zakładki 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimny wiatr jedyną radą jest nie wychodzić albo... odpowiednio się ubrać :D.
      Cieszę się, że się podobają.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.