czwartek, 2 lutego 2023

Na zielonym tle

 Zakładka jeszcze z listopada.

A tło z przekory raczej wiosenne choć podobno zima. O ile dobrze pamiętam, chodziło przede wszystkim o kontrast kolorystyczny.

W stylu, który u mnie zrobił się klasyczny ostatnimi czasy, a pamiętam jak to było coś nowego 😂😄.


 Zawsze mnie na nowo dziwi jak z takiej plątaniny wychodzi raptem stonowana i ciekawa całość, każda inna. Nawet jeśli po drodze mam wątpliwości, czy te konkretne kolory w danym układzie to był dobry pomysł.

I nieodmiennie uważam, że te zakładki wyglądają jakby było odcięte od jakiegoś tweedu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i wietrznie :). Na szczęście nie jest to huraganowy wiatr.



12 komentarzy:

  1. Piękna. Tło robi robotę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tło wydobywa konkretne tony kolorystyczne. :)

      Usuń
  2. Na różnym tle efekt też byłby różny.
    Fajna zakładka - podziwiam nieustannie Twoje zakładki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście przypominają tweed i przez to ma się wrażenie pewnej brytyjskiej solidności. A z tym tłem - efekt bardzo wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, brytyjska solidność :).
      Pamiętam jak wymyśliłam dwustronne zakładki tak robione (były też inaczej przeplatane) i odkryłam, że to wygląda jak materiał. I jak mi się to spodobało :).

      Usuń
  4. Śliczna, ma fajny kolorowy warkoczyk. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Warkoczyki staram się najczęściej robić z kolorów obecnych w zakładce, ale wychodzi rozmaicie.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  5. Piękna jak dla mnie ! A tło iście wiosenne 😀😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zaczynamy wszyscy już chyba myśleć o wiośnie.

      Usuń
  6. Ciekawie to wygląda. Taka radosna

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.