poniedziałek, 8 maja 2023

Lniane

 W ramach rekompensaty za milczenie (nie było mnie) dziś dwie zakładki. Dekupażowe 😜.

Mam nadzieję, że nadrobię też braki fotograficzne z pokazywania poprzedniej 😝.

To zdjęcie bardzo adekwatne, bowiem właśnie tu chwilowo jestem :). 

A druga zakładka na tle szala (który też tu mam ze sobą, a szal z Jerozolimy) i do tego ma serduszka.


Nie jest prosto splatać tym dekupażowym zakładkom adekwatne ogonki, ale się staram bardzo. Aha - lniane, bo te kwiatuszki to chyba len (co zdaje się ustalaliśmy przy poprzednim wykorzystaniu tego wzoru).

A w ramach polecajki wakacyjnej zapraszam w Rudawy Janowickie. Cudne górki. I ciekawe okolice - dla mnie nowy świat. 



 


12 komentarzy:

  1. Len pięknie się prezentuje na obydwu tłach. Frapuje szal z Jerozolimy.
    Rudawy Janowickie powiadasz? Właśnie szukam ciekawego kierunku wakacyjnego. Masz do polecenia jakieś konkretne miejsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są niewielkie góry. My mieszkaliśmy w Janowicach Wielkich, które są dość dobrym miejscem wypadowym, ale też będąc bez samochodu warto sprawdzić komunikację lokalną, bo są miejsca, w które warto podjechać i potem iść.

      Usuń
  2. A ja się zastanawiałam gdzie Ty się ,, szlajałaś 😛no ale teraz wiem, górki wyglądają pięknie nigdy tam nie byłam,to też muszę nadrobić. Cieszę się, że będziesz dalej w ,,zespole,, tworzącym wielkanocne prace.A zakładka bardzo ładna 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. My też nie byliśmy, a warto. Od Ciebie bliżej niż ode mnie chyba. Naprawdę jak inny świat.

      Usuń
  3. O, muszę trochę lnu zasiać. Gdy kwitnie, człowiek jest oczarowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zakładki! Delikatne i bardzo eleganckie.
    Znam Rudawy, bo to mój teren i potwierdzam - piękne i warte odwiedzin. Polecam tym, którzy lubią wędrować i podziwiać krajobrazy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Teren bardzo warty polecenia.
      (wciąż czekam na Twój adres)

      Usuń
  5. Piękne są te lniane zakładki. Jakiś czas temu kupiłam nasiona lnu i miałam w ogrodzie te delikatne kwiatuszki - nie tylko błękitne, ale także czerwone i różowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiało pięknie wyglądać. Moja Mama kiedyś wysiała len w donicy na balkonie ).

      Usuń
  6. Lem jest wdzięczny zarówno Kwiatuszki jak i potem już kuleczki nasienne 😀jako susz przepięknie się prezentują.... zakładki ekstra, lubię takie kolorki. Owocnych wędrówek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bardzo sympatyczna roślina. Podziwiam jak ludzie wpadli na robienie z niej materiału.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.